Na hotovou aktivní část se přimontuje víko osazené průchodkami a vše se vzájemně propojí.
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni01-1024x576.jpg)
Obr. 1. Vodiče se před napojením musí nejprve očistit od laku a zdrsnit
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni02-1024x576.jpg)
Obr. 2. Následně se propojí průchodky, přepínač odboček a cívky
Takto nachystaná aktivní část je následně vložena do nádoby a je nachystaná k naplnění olejem pod vakuem a následné hermetizaci.
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni03-1024x576.jpg)
Obr. 3. Před naplněním čistým a odplyněným olejem je nutné celý vnitřek transformátoru zbavit zbytkové vlhkosti. Celý proces se provádí ve vakuu.
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni04-1024x576.jpg)
Obr. 4. Transformátory se umístí pod zvon, pod kterým se vakuum vytváří, a napojí hadicemi k olejovému hospodářství. Zvon spustíme dolů a začínáme plnit.
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni05-1024x576.jpg)
Obr. 5. Letmý pohled dovnitř při zavřeném zvonu
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni06-1024x576.jpg)
Obr. 6. Ještě přezkoušet parametry a výrobek se může dodat zákazníkovi
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni07-1024x576.jpg)
Obr. 7. Bez rodného listu (zkušebního protokolu) by to ani jinak nešlo
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni08-1024x576.jpg)
Obr. 8. Hotové výrobky nachystané k expedici zákazníkům
![](https://www.czechtrafo.cz/wp-content/uploads/2022/03/plneni09-1024x576.jpg)
Obr. 9. Ještě malý detail na rozloučenou